Blog - World of Darkness

Wyświetlono rezultaty 1-5 z 5.

Śniący mózg w butelce #647, czyli Mechanizm z Pasłęka

22-12-2012 23:49
5
Komentarze: 2
W działach: WoD, Mag: Przebudzenie, World of Darkness
Śniący mózg w butelce #647, czyli Mechanizm z Pasłęka
Spamowania notkami ciąg dalszy. Tym razem znowu Mag: Przebudzenie, w postaci materiału źródłowego ze szczególnym przeznaczeniem dla Rady Niezależnych (oraz jej ulubionych Masek i Cenzorów). W tym przypadku spokojnie zmieścił się cały tekst, ale niestety odarty z formatowania. Dla estetów i miłośników klikania w linki odnośnik do oryginału. ******** Wszyscy z Was słyszeli zapewne o Mechanizmie z Antykithiry(tych, którzy nie słyszeli odsyłamy do Wikipedii i Aetherpedii). Ale założę się o litr haustów truskawkowych, że nie słyszeliście o naszej, rodzimej, a do tego przebudzonej wersji tego mec...

Mistyczne Trójmiasto - Godwinowska Przygoda Osmusa i Tomka

19-12-2012 19:36
3
Komentarze: 0
W działach: Mistyczne Trójmiasto, Raporty z Sesji, WoD, Mag: Przebudzenie, World of Darkness
Mistyczne Trójmiasto - Godwinowska Przygoda Osmusa i Tomka
Poniżej znajdziecie fragment raportu z sesji Maga: Przebudzenie w ramach kampanii o wdzięcznym tytule Mistyczne Trójmiasto. Postanowiłem rozpocząć pisanie raportów w połowie kampanii, nie mając pewności ile zajmie mi to czasu i weny, jednakże podróże koleją mają tą zaletę, że nawet półgodzinne opóźnienie z powodu kradzieży semaforów można przekuć na coś pozytywnego. Dla większości z czytelników może to być bardzo mało zrozumiałe, ale czym jest wpis, który nie daje do myślenia? A na poważnie - być może z czasem pokrótce przedstawię przygody kabały Świt (nie, nie z opozycji do Zmierzchu - po pro...

Po Tamtej Stronie Zasłony - Magia Bojowa

06-08-2012 17:12
5
Komentarze: 2
W działach: Mag: Przebudzenie, World of Darkness, Mechanika Gry, RPG
Po Tamtej Stronie Zasłony - Magia Bojowa
Rzecz bardzo abstrakcyjna, osadzona w realiach mojej kampanii do Maga: Przebudzenie. Miała zobrazować na kilku przykładach jak działa walka z udziałem (aktywnym i pasywnym) magii Przebudzonych w obliczu kilku istotnych dryfów: wprowadzenia bazowych obrażeń broni palnej (kudos dla Gerarda), przerobienia Pancerzy (w tym magicznych) z odejmujących kostki na dających wyparowania, podzielenia Tarcz magicznych na dwa rodzaje - Subtelne odejmujące kości z puli przeciwnika (oczywiście arkana Subtelne, jak Umysł, czy Los), oraz Namacalne które jak normalny pancerz absorbują i zmniejszają o jeden stopie...

[Brak tematu]

08-01-2007 16:27
0
Komentarze: 5
W działach: World of Darkness
Tia... Ostatnimi czasy powaznie myslalem nad kwestia Atlantydy, jako jedynego magicznego dziedzictwa... Zainspirowany ponownym przeczytaniem bloga Gruszczego chwycilem za Wstapienie i po przekartkowaniu go stwierdzilem: "Faktycznie!". Atlantyda okazuje sie byc Jednyna Sluszna Kolebka Magow, mimo, iz wyraznie w pierwszych rozdzialach widzimy, ze jej mieszkancy wyruszyli po zalozeniu Mistycznego Imperium w podroze i podbijali kolonie (Czytaj: caly swiat.), w ktorych zyli (Ha! A wiec jednak!) magowie nie majacy nic z atlantyda wspolnego. Skad? Przeciez zgodnie z Jedyna Sluszna Doktryna Przebudzen...

Mój Dom to moja Twierdza

30-11-2006 12:53
0
Komentarze: 13
W działach: Felietony, World of Darkness
Czyli o zalecie Sanktum w Przebudzeniu. Sanktum dla przebudzonych to Dom. Nie tylko miejsce, w którym się mieszka, ale też miejsce pracy. Bezpieczna przystań. W podręczniku do Przebudzenia takim mianem określa się w słowniczku „Miejsce, w którym mag, lub kabała magów prowadzi badania magiczne i praktykuje Sztukę Tajemną.” Znakomita definicja znajduje się wbrew pozorom nie przy opisie zalety Sanktum, lecz w rozdziale pierwszym, zawierającym opis świata Przebudzonych. Czytamy tam, że „Sanktum to każde miejsce używane jako baza, mieszkanie, lub pracownia przez jednego, lub więc...