Blog - Mechanika Gry

Wyświetlono rezultaty 1-1 z 1.

Po Tamtej Stronie Zasłony - Magia Bojowa

06-08-2012 17:12
5
Komentarze: 2
W działach: Mag: Przebudzenie, World of Darkness, Mechanika Gry, RPG
Po Tamtej Stronie Zasłony - Magia Bojowa
Rzecz bardzo abstrakcyjna, osadzona w realiach mojej kampanii do Maga: Przebudzenie. Miała zobrazować na kilku przykładach jak działa walka z udziałem (aktywnym i pasywnym) magii Przebudzonych w obliczu kilku istotnych dryfów: wprowadzenia bazowych obrażeń broni palnej (kudos dla Gerarda), przerobienia Pancerzy (w tym magicznych) z odejmujących kostki na dających wyparowania, podzielenia Tarcz magicznych na dwa rodzaje - Subtelne odejmujące kości z puli przeciwnika (oczywiście arkana Subtelne, jak Umysł, czy Los), oraz Namacalne które jak normalny pancerz absorbują i zmniejszają o jeden stopie...